سؤالات متداول

۱. چطور می‌توانم در فروشگاه «تختخوابشو دیاکو» عضو شوم؟

در قسمت عضویت، نام و نام‌خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد نموده و بعد از انتخاب کلمۀ عبور ثبت‌نام‌ با موفقیت انجام می‌گیرد.

۲. چطور در «تختخوابشو دیاکو» سفارش خود را ثبت کنم؟

بعد از ورود به حساب کاربری‌تان، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، پس از انتخاب آدرس می‌توانید نحوۀ ارسال را انتخاب کنید.

۳. مایلم از تختخوابشو دیاکو خرید کنم، ولی هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم. بنابراین چگونه مطمئن شوم که پس از واریز وجه، کالا به‌ دستم می‌رسد؟

دارا بودن «نماد اعتماد الکترونیکی» (ای‌نماد) به کسب‌وکار ما رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط «مرکز توسعۀ تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت» پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوۀ عملکرد آن با قوانین اعطا می‏‌شود و کسب‌وکارهای اینترنتی‌ای که موفق به اخذ این مجوز شده‌اند، به‌صورت مداوم تحت بررسی و نظارت این سازمان قرار دارند. بااین‌همه و به‌منظور اطمینان‌خاطر بیشتر می‏‌توانید در پایین صفحۀ اصلی وب‌سایت تختخوابشو دیاکو با کلیک روی نماد و انتقال به صفحۀ اصلی نماد الکترونیکی، از صحت‌وسقم آن مطلع شوید. اخذ این نماد مصداق فعالیت صادقانه و قانونمند هر فروشگاه اینترنتی در ایران است.

۴. کالا از چه طریق ارسال می‌شود و هزینۀ آن چقدر است؟

از آنجا که محصولات دیاکو در رستۀ محصولات سنگین و بزرگ هستند، صرفاً از طریق باربری‌های معتبر به آدرس خریدار ارسال می‌شود. بنابراین هزینۀ ارسال به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینۀ باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد. لازم‌ به ذکر است که شما می‌توانید پیش از ثبت نهایی محصول، از طریق تماس با تیم پشتیبانی دیاکو از هزینۀ تقریبی ارسال مطلع شوید.

۵. می‌توانم سفارشم را به‌صورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کنم؟

خیر؛ درحال‌حاضر امکان فروش اقساطی نداریم، منتها امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور سازوکارش را فراهم آوریم.

۶. چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

با مراجعه به پروفایل خود می‌توانید سفارش یا مرسوله‌ای را که از ارسالش منصرف شده‌اید، از سبد خرید حذف نمایید. توجه داشته باشید که فقط تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو وجود دارد.

۷. آیا امکان مرجوعی کالا را دارم؟

شرایط مرجوعی کالا را در بخش «قوانین و مقررات» وب‌سایت به تفصیل توضیح داده‌ایم.

۸. چه زمانی سفارشم ارسال می‌شود؟

به‌محض ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه‌روز کالای شما وارد مرحلۀ پردازش و آماده‌سازی می‌شود و ظرف مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری سفارش آمادۀ ارسال می‌گردد.

۹. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از تختخوابشو دیاکو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله؛ پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظر و افزودن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل می‌شود:

۱) ورود به تختخوابشو دیاکو

۲) اطلاعات ارسال سفارش

۳) بازبینی سفارش

۴) اطلاعات پرداخت

در مرحلۀ اطلاعات ارسال سفارش و بخش «انتخاب آدرس» می‌توانید با انتخاب گزینۀ «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل‌گیرندۀ سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که تحویل‌گیرندۀ سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر به‌همراه داشته باشد.

۱۰. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تختخوابشو دیاکو تماس بگیرم؟

خیر؛ پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، مراحل پردازش سفارش شما به‌صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏‌رسانی خواهد شد و در صورت لزوم پشتیبانی تختخوابشو دیاکو با شما تماس می‌گیرد.

۱۱. آیا می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر؛ به‌منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

۱۲. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم. آیا راهی وجود دارد که در تصمیم‏‌گیری به من کمک کند؟

تیم تولید محتوای وب‌سایت تختخوابشو دیاکو تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا گویا، کافی و بی‌نیاز از هر پرسشی باشد، بااین‌حال اگر با خواندن نقد و بررسی محصولات باز هم سؤالی داشتید، می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ با شمارۀ ۰۹۱۲۹۴۳۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید.

۱۳. می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آدرس تختخوابشو دیاکو به‌صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله؛ برای این منظور کافی است بعد از ثبت سفارش و واریز وجه با پشتیبانی تماس بگیرید و از تاریخ دقیق آماده‌شدن سفارش خود مطلع شوید و در موعد تحویل کالا به فروشگاه تختخوابشو دیاکو مراجعه فرمایید.

۱۴. آیا قیمت محصولات در وب‌سایت تختخوابشو دیاکو به‌روز هستند؟

وب‌سایت تختخوابشو دیاکو به‌طور منظم و روزانه به‌روزرسانی می‌گردد، بااین‌همه ممکن است در برخی موارد به‌دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه، تفاوت قیمت اندکی ایجاد شود. دراین‌گونه موارد پشتیبانی تختخوابشو دیاکو بعد از ثبت سفارش بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت و مابه‌التفاوت را به اطلاع شما می‌رساند. اگر با قیمت اعلامی از خریدتان منصرف شوید، فوراً مبلغ واریزی‌تان به شمارۀ شبا و یا شمارۀ کارت بانکی فرد خریدار عودت داده می‌شود.

۱۵. تمامی سؤالات و پاسخ‌ها را به‌دقت مطالعه کردم، ولی جواب سؤال خود را نیافتم. چه‌کاری باید انجام دهم؟

لطفاً پس از اطمینان از نبود پاسخ سؤالتان در این صفحه، به صفحۀ «تماس با ما» رفته و مشکل خود را از طریق روش‌های ذکر شده با پشتیبانی در میان بگذارید.